想知去Unique Beauty做激光嫩膚好唔好? 睇我分享嘅試做體驗啦!

我之前諗緊好唔好試下做激光嫩膚,Unique Beauty嘅facial一向都做得幾好,所以我都決定去Unique Beauty試做埋激光嫩膚,希望可以一次過搞掂色斑同埋毛孔粗大問題,加上仲有d陳年暗瘡印好想整走晒佢。

有時朋友問我Unique Beauty好唔好,我一定會介紹佢地做facial,因為我覺得d美容師好有耐心,會好細心咁做facial,比我印象好好。估唔到今次去做激光嫩膚嘅感覺仲好,美容師事前好詳細咁同我講成個療程嘅原理、流程同埋做機個陣有咩感覺,所以我都了解得好清楚先放心做機。

講係Unique Beauty做激光嫩膚效果好唔好之前,首先要知道激光嫩膚嘅原理先。用1064/532nm激光波段,可以深入真皮層直達色素聚集嘅位,對於褪斑同埋嫩膚嘅功效特別顯著。除左減淡色斑,仲可以同時刺激埋膠原蛋白再生,提升返皮膚彈性,做到收細毛孔嘅效果,令皮膚嘅膚質都好d。

我本身兩邊面頰都有唔少色斑,深深淺淺嘅色斑都有,用過好多淡斑精華都無乜用。今次做激光嫩膚之後,色斑的確有明顯淺咗,本身淺色嘅斑就近乎無咗,而深色嘅斑就淺色咗一度,效果比我想象中好。而且激光嫩膚透過刺激皮膚底層嘅膠原蛋白再生,真係做到收細毛孔嘅效果,我做完機第二日照鏡已經見到鼻翼同下巴毛孔細咗,尤其化完妝之後貼妝好多,呢樣野係我預計唔到嘅好處。

總括黎講,今次做完Unique Beauty嘅激光嫩膚真係好有驚喜,減淡色斑同埋收毛孔嘅效果好明顯,做完機一個星期都keep住皮膚幾滑,毛孔細咗化妝都靚好多,所以呢個療程應該會keep住做,希望令d色斑慢慢消失。